Dokončeno 0 z 58 otázek
Otázky:
You have already completed the test before. Hence you can not start it again.
Test is loading…
You must sign in or sign up to start the test.
You must first complete the following:
0 z 58 otázek zodpovězeno správně
Doba strávená testem :
Time has elapsed
Získali jste 0 z 0 bodů, (0)
Získaných bodů: 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
Průměrný výsledek studentů v tomto testu: |
|
Váš výsledek: |
|
Slovo ,,proveďte” znamená
Slovo ,,povoleno” znamená
Fráze ,,jak slyšíte” znamená
Slovo ,,žádám” znamená
Tísňový kmitočet je
Slovo ,,příjem” znamená
Fráze ,,Tuřany věž” znamená
Slovo ,,vysílejte” znamená
Slovo ,,rozumím” znamená
Slovo ,,negativ” znamená
Slovo ,,schváleno” znamená
Slovo ,,oznamte” ve spojení s popisem činnosti či úkonu znamená
Slovo ,,opakujte” znamená
Fráze ,,mluvte pomaleji” znamená
Slovo ,,správně” znamená
Letadlová stanice může přejít na jiný kmitočet
Stanice letecké pohyblivé služby používají
Radiové spojení může být ukončeno
UTC je zkratka
Volací značka letecké stanice je tvořena
Fráze ,,vysílám naslepo” se použije
Číslo 47 se vysílá
Číslo 383 se slovy vysílá
Číslo 200,5 se slovy vysílá
Číslo (ne frekvence) 100,125 se slovy vysílá
Číslo 20 se slovy vysílá
Číslo 200 se slovy vysílá
Frekvence 118,725 se slovy vysílá
Číslo 4000 se slovy vysílá
Poznávací značka civilního letadla je složena ze značky státní příslušnosti a rejstříkové značky
Při navazování spojení lze použít
Správné zkrácení volací značky ,,OK DLS” je následující
Zkušební vysílání obsahuje: volací značku volané stanice, volací značku letadla
Musí zkušební vysílání obsahovat frázi ,,zkouška radia”?
Při zkušebním vysílání dokonalá čitelnost je uváděna stupněm
Čitelnost zkušebního vysílání se udává
Součástí zkušebního vysílání je fráze
Při zkušebním vysílání stupeň 4 označuje, že zpráva je
Při uložení ticha se použije fráze
Tísňový a pilnostní provoz musí být veden na kmitočtu
MAY DAY je radiotelefonní signál zprávy
PAN PAN MEDICAL je radiotelefonní signál zprávy
Tísňová korespondence
Stanice, která ví o tísňovém provozu a není řídící
PAN PAN je radiotelefonní signál zprávy
Kmitočet 121,5 MHz je vyhrazen
Právo uložit ticho má
Letadlo, které je vybaveno radiostanicí při příletu na letiště, na kterém se poskytuje AFIS, hlásí polohu svého vstupu do zóny AFIS
Letadlo, které je vybaveno radiostanicí při příletu na letiště, na kterém se poskytuje AFIS, hlásí místo zamýšleného vstupu do letištního okruhu
Letadlo, které je vybaveno radiostanicí při příletu na letiště, na kterém se poskytuje AFIS, hlásí polohu ,,po větru”
Letadlo, které je vybaveno radiostanicí při příletu na letiště, na kterém se poskytuje AFIS, hlásí polohu ,,před poslední zatáčkou” (base leg)
Letadlo, které je vybaveno radiostanicí při příletu na letiště, na kterém se poskytuje AFIS, hlásí polohu ,,FINAL” na konečném přiblížení
Letadlo, které je vybaveno radiostanicí při odletu z letiště AFIS, hlásí připravenost k pojíždění
Letadlo, které je vybaveno radiostanicí při odletu z letiště AFIS, hlásí připravenost ke vzletu na vyčkávacím místě pro dráhu
Letadlo, které je vybaveno radiostanicí při odletu z letiště AFIS, hlásí vstup na dráhu
Letadlo, které je vybaveno radiostanicí při odletu z letiště AFIS, hlásí vzlet
Letadlo, které je vybaveno radiostanicí při odletu z letiště AFIS, hlásí opuštění okruhu
Letadlo, které je vybaveno radiostanicí při odletu z letiště AFIS, hlásí opuštění zóny AFIS